Toch een Blog - Reisverslag uit Polokwane, Zuid-Afrika van evelynasusanna - WaarBenJij.nu Toch een Blog - Reisverslag uit Polokwane, Zuid-Afrika van evelynasusanna - WaarBenJij.nu

Toch een Blog

Door: Evelyn

Blijf op de hoogte en volg

20 November 2014 | Zuid-Afrika, Polokwane

Ik ging waarschijnlijk geen blog bijhouden, om verschillende redenen, onder meer omdat ik reisblogs vaak zo gemaakt grappig geschreven vind en omdat het zo ‘Kijk eens hoe leuk mijn leven is’ lijkt (zeg maar FB keer 10, sorry medeFacebookgebruikers), terwijl de waarheid van mijn hart vaak zo heel anders is. Maar ik schrijf zo graag en een aantal van jullie is zo benieuwd naar hoe het hier is, dat ik jullie toch met plezier mijn blog presenteer:


Als jullie bovenstaande maar onthouden.. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Polokwane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 December 2014

It’s still a long walk

20 November 2014

Toch een Blog

29 September 2014

“Six Rand, Sister!”

28 September 2014

"Thobela!"

16 September 2014

"It’s almost like driving to Londen"

Actief sinds 20 Nov. 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 1825

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: